رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی در گفت‌و‌گو با تسنیم: اصلاح آئین‌نامه فدراسیون کشتی در اولویت است
پرثوآ (هنر رزم پهلوانی ایرانیان)

نادر شکری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی  اظهار داشت: مهمترین کار ما در کمیته انضباطی مباحث حقوقی و قضایی داخل و البته خارج از کشور است. جدا از آن اصلاح آئین‌نامه انضباطی را نیز باید مدنظر قرار دهیم تا هرچه زودتر به روز شود.

 

وی افزود: ساماندهی در تشکیل جلسات کمیته انضباطی براساس رعایت حقوق فدراسیون و قضاوت منصفانه و حمایت از حقوق ورزشکاران را نیز از این پس به صورت عادلانه بررسی خواهیم کرد. محور دیگر کار ما آموزش مسئولیت‌های قانونی در میادین مختلفی که ورزشکاران حضور دارند، خواهد بود و این که یک ورزشکار بداند دیگر سراغ چنین مواردی نرود.

 

رئیس جدید کمیته انضباطی فدراسیون کشتی عنوان کرد: من مدیر کل حقوقی مجلس سازمان تربیت بدنی بودم و قبل از آن هم مسئولیت‌های زیادی داشتم و در شورای شهر نیز با خادم در ارتباط بودم و پس از آن که وی به من پیشنهاد داد، پذیرفتم که کار در فدراسیون کشتی را آغاز کنم.

 

شکری خاطرنشان کرد: مرجع حکمیت و داوری در کشتی ما هستیم و باید تمام سعی‌مان را بکنیم تا به بهترین نحو به مسائل رسیدگی کنیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا از ماجرای درگیری پرویز هادی در باکو خبری دارد یا نه، تصریح کرد: در این ارتباط ما مرجع رسیدگی هستیم اما تا زمانی که این موضوع به ما ارجاع داده نشود، نمی‌توانیم کاری بکنیم و باید در رابطه با این موضوع پس از کسب اطلاعات رسیدگی لازم را انجام دهیم. با این حال قطعا به این موضوع رسیدگی می‌کنیم و شک نکنید که تمام تلاش ما حمایت از حقوق اعضای فدراسیون خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت20:09---5 خرداد 1394
استاد نادر آبروی سبک پرتوآ،پرثوآ داخل ایران است.
خدا حفظ شون کنه.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 13 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط سیدحسین نجیبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 117
بازدید هفته : 139
بازدید ماه : 136
بازدید کل : 6954
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

چت روم
قالب وبلاگ
گالری عکس